Nieuwbouw

Portus Meridiem naar Stadionpark

Begin 2026 krijgen wij een compleet nieuw schoolgebouw in het Stadionpark.

Het onderwijs in Rotterdam-Zuid is volop in ontwikkeling. Schoolbesturen en gemeente zien samen kansen om het onderwijsaanbod te verbeteren en te vernieuwen. Daarmee maken we het onderwijs toekomstbestendig en zorgen we dat het aanbod beter aansluit bij de leerlingen van deze tijd.

Om dit te kunnen realiseren vinden er verschillende veranderingen plaats in het voortgezet onderwijs op Rotterdam-Zuid.

Op onze school kun je mavo-, havo- en vwo-onderwijs volgen. Onze kracht is persoonlijke aandacht door gepersonaliseerd leren met extra aandacht voor sport en technologie. Wij zijn momenteel gehuisvest in het mooie en monumentale schoolgebouw aan de Grift 30 in Rotterdam.

Begin 2026 krijgen wij een compleet nieuw schoolgebouw in het Stadionpark, pal naast De Kuip. Een plek waar ook jij, als nieuwe leerling, je thuis zult voelen. Op Portus Meridiem krijgen leerlingen nu en in de toekomst volop kansen om te groeien binnen het onderwijs!

Portus Meridiem is On the move richting een nieuwe school op Stadionpark. In een gebied dat sport en bewegen ademt. En ons onderwijs beweegt mee!

Gemeente Rotterdam en de drie grootste schoolbesturen van Rotterdam-Zuid hebben de handen ineengeslagen om het voortgezet onderwijs te herstructureren. Het aanbod wordt onderwijsinhoudelijk heel divers, met een sport-georiënteerd scholencomplex bij het nieuwe Stadionpark. We willen dat zoveel mogelijk leerlingen op Zuid ook echt op Zuid naar school gaan. Naar verwachting openen de scholen op Stadionpark begin 2026 hun deuren.

• Privacy-overzicht

Privacy-overzicht

Deze website gebruikt Google Analytics, Hotjar en Facebook-pixel om anonieme informatie te verzamelen, zoals het aantal bezoekers van de site en de meest populaire pagina's.